Bine ați venit la Vila Elva! Ne-am luat angajamentul de a asigura o experiență de cazare plăcută și confortabilă pentru dumneavoastră și pentru ceilalți oaspeți. Vă rugăm să citiți și să respectați regulile noastre:
Sosirea si plecarea
La sosire, vă puteți caza în camera începând cu ora 15:00.
Vă rugăm să eliberați camera înainte de ora 10:30.
În cazul în care camera nu este eliberată până la ora de check-out, se va percepe o taxă proporțională cu dauna produsă de imposibilitatea respectării orei de check-in pentru clientul ce urmează a ocupa camera, dar nu mai mică de contravaloarea unei nopți de cazare din ziua de check-out.
Totuși, în funcție de disponibilitatea camerelor și de posibilitățile locale, putem accepta cazarea înainte de ora stabilită sau eliberarea camerei după orele menționate mai sus, cu condiția să fi fost obținut acordul scris în prealabil.
Copiii
Un copil cu vârsta cuprinsă între 0 și 12 ani beneficiază de cazare gratuită fără pat suplimentar.
În cazul unui al doilea copil,indiferent de vârstă, patul suplimentar devine obligatoriu, iar costul/disponibilitatea sunt specificate în secțiunea “Pat suplimentar” de pe această pagină.
Pat suplimentar
În camerele duble este posibil să adăugăm un singur pat suplimentar (pliabil), cu un cost de 50 de lei pe noapte. Totuși, oferta de paturi suplimentare este limitată și depinde de disponibilitatea în unitate.
Rezervare
Rezervarea va fi activă imediat ce veți putea furniza dovada plății unui avans. Valoarea avansului se va stabili în funcție de durata sejurului, perioada aleasă și numărul de camere rezervate.
Avansul plătit reprezintă o garanție a sosirii dumneavoastră și poate varia în funcție de perioada solicitată, numărul de nopți și camere, precum și de posibilitatea reînchirierii camerei în cazul neapariției.
Efectuarea plății avansului sau a costului integral implică acceptarea tuturor termenilor și condițiilor descrise în această pagină.
Anularea rezervarii
Orice anulare a rezervării trebuie efectuată numai în formă scrisă . În cazul în care anularea se face cu mai mult de 20 de zile înainte de data cazării, se va returna în întregime suma avansului plătit. Dacă anularea are loc în intervalul de 20 până la 10 zile înainte de data cazării, se va returna 40% din valoarea avansului plătit. Pentru anulări făcute în intervalul de 10 până la 5 zile înainte de data cazării, se va returna 20% din valoarea avansului plătit. În cazul în care anularea se face cu mai puțin de 5 zile înainte de data cazării, avansul plătit nu va fi returnat. Suplimentar față de sumele returnate, se va reține suma de 10 lei reprezentând taxele bancare.
Modificarea datei de check-in (mutarea intervalului de cazare)
Orice modificare a intervalului de cazare poate fi efectuată numai în cazul în care unitatea noastră are disponibilitate în perioada solicitată, în cursul aceluiași sezon și se va face numai cu achitarea eventualelor diferențe ce pot apărea în urma modificării planului tarifar sezonier. În situația în care unitatea noastră nu poate efectua modificarea datei de cazare, clienții au opțiunea de a anula rezervarea conform paragrafului “Anularea rezervării” sau de a păstra rezervarea cu datele inițiale.
Orice modificare a rezervării trebuie efectuată numai în formă scrisă. Rezervările care au suferit modificări solicitate de clienți nu mai pot fi ulterior modificate sau anulate.
Reducerea sejurului
În cazul în care doriți să reduceți durata sejurului în timpul șederii, puteți face acest lucru în orice moment, cu condiția să achitați o sumă echivalentă cu 50% din perioada redusă. Orice modificare a sejurului trebuie efectuată numai în formă scrisă.
Tarife si durata minima a sejurului
Tarifele noastre difera în functie de tipul de camera pentru care optati si disponibilitate; in perioadele de aflux maxim de turisti, ne rezervam dreptul de a refuza cazarea pe perioade mai mici sau egale de 2 nopti, sau in cazul acceptarii ne rezervam dreptul de a practica alte tarife fata de cele mentionate în pagina ”Prețuri cazare”; modificarea tarifelor se va face de comun acord, inainte de rezervare.
Tarifele sunt exprimate in lei și includ TVA.
Vă informăm că, începând cu anul 2022, Consiliul Local Eforie a implementat o taxă de stațiune pentru toți turiștii cazați în Eforie Sud și Eforie Nord. Această taxă are un cuantum fix de 3 lei pe zi pentru fiecare turist. Este important de menționat că suma respectivă nu ne revine, ci este colectată de autoritățile locale și nu este inclusă în tarifele afișate în pagina ”Prețuri cazare”.
Vrem să fim transparenți în ceea ce privește politica de taxare a stațiunii și să vă asigurăm că această taxă este obligatorie și se aplică indiferent de unitatea de cazare pe care o alegeți. Astfel, fie că optați pentru o ședere la Vila ELVA sau la alte unități de cazare din Eforie Sud sau Eforie Nord, taxa de stațiune de 3 lei pe zi pe turist va fi percepută suplimentar.
Fumatul și țigările electronice.
Este strict interzis fumatul cât și vapatul în camere, bucătărie, holuri sau sala de mese. Pentru a satisface nevoile fumătorilor, am amenajat spații speciale precum terasele aferente camerelor sau curtea interioară, unde este permis fumatul. În cazul în care se fumează în camere, se va percepe o taxă de salubrizare echivalentă cu valoarea unei nopți de cazare din momentul constatării. În situația refuzului de plată, ne rezervăm dreptul de a scurta sejurul cu o noapte de cazare.
Unitatea este dotată cu senzori de fum / centrală de incendiu / sirene alarmare ce se declanșează atât la fumul de țigară cât și la aburul țigării electronice. Suntem obligați să raportăm orice declanșare (chiar și cele accidentale) către autorități.
Vă reamintim că nerespectarea locurilor destinate fumatului poate duce la pierderea dreptului de ședere în unitatea noastră de cazare, fără a se face restituirea banilor achitați. Fumatul în interiorul locației va fi raportat autorităților în conformitate cu legislația în vigoare.
Spatiul de parcare
Parcarea disponibilă este de tip public și se află în fața unității noastre de cazare. Aceasta beneficiază de supraveghere video non-stop, asigurând un nivel ridicat de securitate. Cu toate acestea, dorim să subliniem că nu ne asumăm nicio responsabilitate în ceea ce privește autoturismele dumneavoastră.
Asistenta speciala
Unitatea de cazare este echipată cu o rampă pentru accesul persoanelor cu dizabilități ce deservește parterul unității. Astfel, ne dorim să asigurăm un mediu accesibil și confortabil pentru toți oaspeții noștri.
Oaspeti suplimentari
Politica noastră tarifară se bazează pe ocuparea camerei conform capacității maxime (2 persoane pentru camera dublă, 3 persoane pentru camera triplă și 4 persoane pentru apartament). Vă aducem la cunoștință că oaspeții suplimentari nu au dreptul de acces în unitatea de cazare. În cazul în care doriți să primiți oaspeți suplimentari, vă rugăm să luați în considerare că acest lucru implică costuri suplimentare și trebuie să obțineți acordul unității noastre de cazare.
Vă rugăm să respectați această politică și să aveți în vedere că nerespectarea acesteia poate duce la consecințe, inclusiv aplicarea de taxe suplimentare sau chiar rezilierea sejurului dumneavoastră fără dreptul la rambursarea plăților efectuate.
Dispute si reclamatii
În cazul apariției oricăror controverse, dispute sau reclamații legate de aplicarea politicii noastre, se va încerca rezolvarea acesteia între părți pe cale amiabilă; în cazul în care acest lucru nu este posibil, acestea vor fi supuse jurisdicției tribunalului din Constanța. Ne asigurăm că respectăm și urmăm legea și procedurile legale pentru a soluționa orice astfel de situații.
Modificari ale politicii vilei
Dorim să vă informăm că politica unității noastre de cazare poate suferi modificări fără notificări prealabile. Vă rugăm să luați în considerare acest aspect și să verificați periodic eventualele actualizări. Ultima modificare a politicii a avut loc la data de 27 Iunie 2024. Ne străduim să vă oferim informații actualizate și transparente despre politica noastră.
Siguranta dumneavoastra
Pentru a vă asigura o vacanță lipsită de incidente, am instalat camere de supraveghere video în zonele de trafic ale unității noastre. De asemenea, vila este dotată cu un sistem de control al accesului, care închide automat poarta stradală în timpul nopții. Pentru securitatea dumneavoastră, fiecare cameră este prevăzută cu un card de acces care permite intrarea în curte pe timp de noapte.
În toate camerele și în toate spațiile comune au fost instalate sisteme de detecție a incendiului precum și butoane de panică.
Pentru a preveni incendiile cauzate de supraîncărcarea instalației electrice, vă rugăm să nu conectați aparate de mare consum de energie electrică care nu sunt furnizate de către noi în unitate. Această măsură are ca scop siguranța dumneavoastră și a celorlalți oaspeți.
Facilitatile oferite
Oferim turiștilor o bucătărie comună și o sală de mese asociată strict pentru preparate ușoare. Vă rugăm să mențineți curățenia în acest spațiu comun. În cazul în care se pregătesc mâncăruri care emit un miros puternic sau în cantități mari, ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de salubrizare echivalentă cu o noapte de cazare din momentul constatării . În cazul în care refuzați plata, ne rezervăm dreptul de a reduce sejurul dumneavoastră cu o noapte de cazare.
Vă punem la dispoziție ustensile necesare pentru preparate ușoare în bucătărie.
Având în vedere că este o singură bucătărie, vă rugăm să respectați și ceilalți turiști și să evitați prepararea mâncărurilor care necesită un timp îndelungat de gătit.
Animale de companie
Accesul cu animale de companie în curtea sau în incinta unității de cazare este strict interzis. În cazul încălcării acestei reguli, ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de salubrizare echivalentă cu o noapte de cazare din momentul constatării. În situația în care refuzați plata, ne rezervăm dreptul de a reduce sejurul dumneavoastră cu o noapte de cazare. Vă rugăm să înțelegeți că această măsură este luată în scopul asigurării unui mediu curat și sigur pentru toți oaspeții noștri.
Daune
Dacă se constată că prosoapele sau lenjeriile au fost utilizate în alte scopuri decât cele pentru care sunt destinate (cum ar fi ștersul pe jos, curățarea pantofilor, demachierea, folosirea pe post de prosoape de plajă, etc.), costul acestora va fi imputat clientului.
În cazul în care se produc pagube proprietății Vilei Elva (corpuri de iluminat, mobilier, electronice etc.), clientul va fi responsabil pentru costurile de înlocuire și manoperă.
Alte conditii
Accesul în camere cu echipamente de gătit precum cuptoare cu microunde sau butelii turist este strict interzis.
Aveți obligația păstrarii bunurilor de valoare în seiful furnizat de Vila ELVA. Nu ne asumăm răspunderea pentru bunurile lăsate în alte locații.
Rezervarea este valabilă pentru persoanele care au completat fișa de cazare, sau, în cazul în care fișa nu a fost completată, valabilitatea este pe numele persoanei ce a efectuat plata. Dreptul de ședere nu este transmisibil !
Pentru a asigura confortul tuturor oaspeților, vă rugăm să respectați orele de liniște, care sunt între 22:00 și 08:00, precum și între 13:00 și 15:00.
În cazul în care oaspetele nu se prezintă la recepția unității în prima zi de cazare, rezervarea va fi anulată, iar sumele plătite în avans sau integral nu vor fi returnate. O excepție o reprezintă rezervările achitate integral, pentru care întârzierea a fost comunicată anterior, în scris, si recepționarea comunicării a fost confirmată de către recepție. Întârzierea nu poate fi mai mare de 50% din perioada rezervată. Anularea rezervării duce la pierderea dreptului de ședere în unitate.
Accesul la rețeaua WiFi a unității se face pe bază de parolă, iar traficul efectual este logat strict din motive legale (MAC, IP, cereri/răspunsuri HTTP(S), porturi etc.); este interzisă efectuarea de trafic ilegal, trafic în cantități abuzive, cereri în cantități abuzive și accesul de site-uri cu conținut ilegal / imoral / discriminatoriu.
Vă rugăm să nu accesați sau să încercați să accesați alte spații decât camerele închiriate, holurile comune și bucătăria.
Termenii și condițiile prezentate în pagina curentă sunt valabile doar pentru rezervările făcute direct la proprietate. În cazul rezervărilor efectuate prin intermediul terților, pot exista modificări referitoare la modalitățile de plată, avans, preț, condiții de anulare sau de modificare a sejurului. Aceste condiții vor fi specificate pe paginile de rezervare ale terților.
Cerere anulare rezervare
Pentru a solicita anularea rezervării, vă punem la dispoziție un model de cerere, pe care îl puteți accesa făcând clic AICI. Vă rugăm să printați cererea, să o completați în mod clar și să o semnați personal. Apoi, vă rugăm să ne trimiteți cererea completată pe adresa de e-mail specificată în secțiunea CONTACT.
Pentru a vă asigura că am primit cererea dumneavoastră, vă rugăm să ne notificați telefonic prin mesaj SMS sau apel la unul dintre numerele de contact disponibile în secțiunea CONTACT. Vă vom confirma primirea cererii și vă vom informa cu privire la orice procedură suplimentară necesară.
Vă reamintim că termenii și condițiile privind anularea rezervării pot varia în funcție de politica noastră actuală și de orice acorduri sau contracte încheiate. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile specifice rezervării dumneavoastră pentru mai multe informații referitoare la anulare.
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE (GDPR)
Vă rugăm să consultați politica de confidențialitate pe pagina dedicată.